Sihtturunduse atraktiivseima väljundina on kahtlemata BTL (below the line) lahendused.
BTL võimaldab otsest dialoogi tarbijaga, mis koos eesmärgistatud ja täpse toote, teenuse või idee sihtgrupi positsioneerimisega moodustavad silmatorkavad ning teravmeelsed lahendused.
BTL lahenduste puhul praktiseeritakse kahte lähenemist. Kampaaniate puhul saab kasutada kas juba kaubanduskettide või -keskusega kokkulepitud kindlad toimingud või loovusele piiramatuid erilahendusi.
Kõige rohkem kasutatavad BTL lahendused on:
*Autode esitluskohad (nii promod kui tarbijamängude auhinna reklaamina müügiedendus)
*Toodete/teenuste esitluskohad
*Uksekleebised
*Bännerpinnad
*Eskalaatorite kleebised
*Põrandakleebised
*Flaierite jagamine
*Siseraadio
*Mitmed erilahendused
Kombineerides BTL lahendused ka heliväljunditega ning teiste meediumidega, annab see kampaaniale või üritusele lisaväärtuse.
BTL lahendusi saab Artisti abiga üle Eesti kaubanduskeskustes. Täpsemalt tasub küsida projektijuhilt.