Menüü

Below the line

Oleme täpse turunduse agentuur.

Meie nimi tuleneb väljendist below-the-line, mis viitab fokusseeritud turunduskommunikatsioonile. Pakutavate kanalite eesmärk on tõsta brändituntust läbi promotsioonide ja eripakkumiste.

Meie suhtlusstiil on personaalsem ja hõlmab tihti vahetut kontakti Sinu tootega. BTL tegevuste alla kuuluvad eriväljapanekud, esitlused, flaierite või tootenäidiste jagamised, toote ostuotsuse asukohas teostatud reklaam jms.

Pakume rahvarohketes tõmbekeskustes alternatiivseid meedialahendusi ja otsekontakti ostjatega.

– your sound matters

Meie tööd

  • Isku reklaamveok

  • H&M kevadkampaania Postimaja akendel

  • Air Balticu sihtkoha kampaania Ülemiste keskuse sissepääsude ees, juuni 2015

  • Swedbanki garderoob Ülemiste keskuses

  • Diili kampaania

  • Diili kampaania, 2015

  • Silberauto reklaamüritus Ülemiste keskuses

  • Aatriumi sügiskampaania Järve keskuses, 2015

  • Nescafe MiniCooperi kampaania Postimajas, juuni 2015